jueves, 27 de junio de 2013

Gañadores Concurso "Adiviña onde estou"

Roteiro do 30 de xuño de 2013

O 3º gañador/a do concurso "Adiviña onde estou" foi: María Luisa Fernández Alvarez.
Das 3 persoas que acertaron a situación da foto, a primeira resposta rexistrada foi a de María Luisa.

A foto empregada no cartaz do roteiro do 30 de xuño de 2013, estaba feita perto de Rubillós, unha vez cruzado o regueiro que nos da acceso o camiño que leva o inicio da canle do Ruca.
Na imaxe pódese apreciar a localización da fotografía.


¡¡¡ Parabéns a gañadora !!!
Entrega do agasallo a 3º gañadora do concurso "Adiviña onde estou"


Roteiro do 2 de xuño de 2013

Esta vez non houbo gañador do concurso "Adiviña onde estou" 

A foto empregada no cartaz do roteiro do 2 de xuño de 2013, estaba feita dende o canal do Ruca, e amosa o penedo que colga sobre o "Pozo dos Mortos"





Roteiro do 21 de abril de 2013

O 2º gañador do concurso "Adiviña onde estou" foi: Suso Martínez Fernández

A foto empregada no cartaz do roteiro do 21 de abril de 2013, estaba feita no camiño que leva de Olás a Entrambosríos, xusto onde se cruza o regueiro.
Na imaxe pódese apreciar a localización da fotografía.


¡¡¡ Parabéns ao gañador !!!

 Entrega do agasallo ao 2º gañador do concurso "Adiviña onde estou"

Roteiro do 24 de marzo de 2013

O 1º gañador do concurso "Adiviña onde estou" foi: Pablo Fernández Feijóo

A foto empregada no cartaz do roteiro do 24 de marzo de 2013, estaba feita preto de Salpurido, no camiño que nos leva a Fraga ("Camiño do piorno", na zona de "A horta").
Na imaxe pódese apreciar a localización da fotografía.


 ¡¡¡ Parabéns ao gañador !!!

 Entrega do agasallo ao 1º gañador do concurso "Adiviña onde estou"

2 comentarios:

  1. Unha boa iniciativa para animar os domingos os nosos BROEIROS........

    ResponderEliminar
  2. Pois a ver si se animan a participar.......

    ResponderEliminar